Bibliografia:
- Cabero, J. (2003) Noves tecnologies d’informació i comunicació a l’educació. Barcelona. Fundació per la Universitat Oberta de Catalunya.
- Jonassen, D. (2003) Noves tecnologies d’informació i comunicació a l’educació: mòdul 2. Les TIC i la construcció de coneixement. Cas 3: creació de models a classe i Cas 4:Resolució de problemes. Barcelona. Fundació per la Universitat Oberta de Catalunya.
- Domènech, M. i Tirado, F. (2002) Ciència, Tecnologia i Societat: nous interrogants per a la psicologia.
- Cabrero, J. (2001) Tecnología Educativa. Diseño y utilizacion de medios en la enseñanza. Barcelona: Paidós.
- Ballester, A. (Abril 2007).L’aprenentatge significatiu a l’aula. Revista Comunicació educativa, núm. 20. Tarragona.
- Shaffer, D. (2000) Psicología del desarrollo. Infancia y adolescencia. International Thomson Editores: quinta edición.
- Lidia E. Santana Vega. Orientación educativa e intervención psicopedagógica. Madrid 2007. Pirámide (Grupo Anaya, S.A.). 2º edición.
- C. Monereo i I. Solé (Coords). El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructivista. Madrid: Alianza, 33-52.
- Llorente, E. (1999) Revista psicodidàctica, núm.009. Universitat del País Basc.
Webgrafia:
- http://hdl.handle.net/10803/2649
- http://gestion.pe/2012/06/15/empleo-management/reto-evitar-powerpoint-y-mirar-al-publico-2005188
- http://kite.missouri.edu
Altres:
- Fòrum
de l’assignatura NTICEDU. UOC (llicenciatura de psicopedagogia)
- Debat de l'assignatura NTICEDU. UOC (llicenciatura de psicopedagogia)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada